måndag 20 september 2010

Träningsvärk - wohoo!!

I helgen fick jag ett ryck, här ska det börjas göra något åt mammafiguren. Har inget att skylla på längre, inga fotbollsmatcher som krockar med nån träning jag skulle vilja gå på, ingen sjuka som var i vägen.

Sagt o gjort begav jag mig till byns gympahall o gjorde ett pass pilates. (Fick med mig min kära mor också, tvingad eller inte? Det får ni fråga henne om. Hehe!) Kändes helt okej i början, tyckte att njaa, kanske är jag inte i så dum form ändå - den känslan blev kortvarig må ni tro. Jag var i sämre form än vad jag trodde! Gruvans, vilken träningsvärk jag har idag! I arslet, av alla ställen!! Gött är det i vilket fall som helst, det här ska göras om.

O hör o häpna, jag känner mig så motiverad att jag t.o.m rotar fram mina "gamla" träningsskivor hemma o tar en sväng om på golvet ikväll när sonen somnat för natten! Håhåå, det trodde ni inte va??

Livet är fullt av överraskningar, inte minst för en sjäv!!

Tackar J så hjärtligt för utlåningen av militärnissen också...Hihi!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi, vassego ;)
Visst är den nissen underbar, bara man hittar den.

nenna sa...

Ojaaa!! Men det har tagit lång tid. Nu hoppas jag nissen håller sig i närheten under låång tid framöver.

Hade glömt hur kul och skönt det var att träna o ha träningsvärk. =)