måndag 11 april 2011

Okej, dags för den tråkiga nyheten då.

I fredags fick jag reda på att jag kommer att bli varslad från jobbet. Om tre månader får jag snällt gå till arbetsförmedlingen och börja stämpla. OM inget drastiskt händer innan dess, men jag har inte direkt några förhoppningar om det.

Det här var en grej som jag inte alls hade väntat mig, men tydligen så är det bemanningsföretag jag är anställd på väldigt beroende av några få större kunder. Jag trodde att man antingen var ute på kortare eller längre uppdrag, men i våran region finns det inte så många kortare uppdrag. Med andra ord - när de längre uppdragen tar slut, drabbas vi hårt.

Vi är totalt nio stycken som kommer att varslas. Och jag får ont i magen av ångest. Fan.

2 kommentarer:

Lilla Li sa...

Men fy vad tråkigt jag beklagar verkligen! :-(

nenna sa...

Tack, eller vad man säger. =(