söndag 26 februari 2012

Vilken koll man har alltså. Jisses!

Gubben: Är det den 26e idag?

Jag: Jo. Vaddå?

Gubben: Vi har årsdag idag! Grattis till oss!!

Jag: Och jag är inte dödssjuk!
(har en tendens att alltid vara riktigt sjuk när vi har årsdag)

Jaha, då var det 13 år sedan som vi träffades o bestämde oss för varandra. Shit! Vi var ju skitsmå då. Fast det tyckte vi inte då såklart.

Jag undrar hur många gånger vi fick höra att vi var för unga eller att det aldrig skulle hålla. HA!  Jag vill se derad miner idag.

Det har liksom inte bara hållt. Vi har en familj. En fin o trygg familj.

I love my life! (fast jag byter gärna bort några vakennätter mot sån där skön dreglapåkuddensömn.)

3 kommentarer:

Linda sa...

Dreglapåkuddensömn är min specialitet! :)

nenna sa...

Härligt Linda!

nenna sa...

Härligt Linda!