tisdag 25 september 2012

Hör o häpna på den vettja!

Efter helgens och förra veckans feberomgångar fick jag snällt åka in till stora staden idag och fylla på hemmaapoteket, så jag passade på att kolla in lite byxor till Sebastian också. Jisses, den pojken slutar ju aldrig med sin växtspurt!! Inte många byxor kvar nu som är lagom i storleken.

Och vet ni vad...? Jag hittade kläder till mig själv också! Wohoo! Smaka på den.

En topp fick det bli. Jaja, inte så mycket kanske. Men för mig är det massor. Jag köper väldigt sällan kläder till mig själv nu för tiden. Jag var dålig på det innan barnen men nu är det många gånger värre. Hej å hå vad min garderob behöver förnyas.

Men nu så, nu blir det andra bullar. För nu har jag ju fått jobb och kan inte längre gå o dra i mina bekväma mjukisbyxor här hemma. Ingen är gladare än jag, nytt jobb och ny garderob. Me like!!

2 kommentarer:

Caranlachiel sa...

Visa!

nenna sa...

Det är inte så mycket att visa. =) En vanlig svart topp fick följa med mig hem. Men jag hittade en hel del godingar som nog får följa med hem de kommande gångerna. ;D