torsdag 6 september 2012

Kan du sova på beställning?

Jag har de senaste dagarna försökt sova när Hampus sovit sin förmiddagslur, för att ta igen lite sömn. Men alltså, det här med att sova på beställning.. Hur många kan det? Inte jag. Visst, det har varit sååå skönt att bara kunna ligga stilla och vila. Men sova. Hur trött jag än har varit så har jag inte lyckats somna.

Det är något fel på mig antar jag. För kollar jag på han den där, min andra hälft, så behöver jag bara nämna sömn för honom så somnar han. Ungefär så där som en kan göra när en har alla de där graviditets- eller amningshormoner i kroppen. Snark på stört.

Fungerar inte nu.

Så idag blir det något annat, lite plock med tvätten (fasen, varken jag eller Sebastian har ju några rena underkläder kvar) och en hel del slöande blir det istället.

Inga kommentarer: