torsdag 6 december 2012

Glömsk, mer glömsk och sen kommer jag

Alltså fifan vad trött jag blir på mig själv ibland, så otroligt glömsk! Och kom inte och säg att det hör till åldern, för då har jag demens innan jag ens fyllt 30 år! ARGHH!!!

Under hela den här veckan har mitt huvud kännts som en sån där kula som glittrar/snöar när man skakar på den och jag har varit betydligt mer glömsk och virrig än vanligt. Vilket är illa, väldigt illa.

Jag har bland annat glömt bort, flera gånger också för att jag har faktiskt blivit påmind om det några gånger, att Hampus ska ha ettårskalas på lördag, så nu sitter jag och får lite smått panik över att jag måste baka tårta, fixa fikabröd och STÄDA! De två första grejerna kan jag ändå fixa skapligt bra men den tredje. Det är så jag blir lite kallsvettig faktiskt...

Jag glömmer massa småsaker och försöker brygga kaffe utan vare sig filter eller vatten. Eller ens kannan. Lycka till med den liksom. Kommer på att jag ska göra en sak, tänker att jag ska skriva upp det för att inte glömma men glömmer likt förbannat ändå grejen innan jag hinner fram till pappret och pennan.

Nu är jag trött på det här!

Inga kommentarer: